i love you

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
i love you

i love you

المواضيع الأخيرة

» BatMan Xp 2010
هو انت ليه مصمم I_icon_minitimeالأربعاء ديسمبر 16, 2009 4:55 am من طرف Admin

» Windows Xp Edition "N" Sp3 Style 2010 With WMP 11
هو انت ليه مصمم I_icon_minitimeالأربعاء نوفمبر 04, 2009 1:32 am من طرف Admin

» Win.Xp.Sp3 "N"Style :: 2010 :: ISO :: Bootable :: 690MB:: X86
هو انت ليه مصمم I_icon_minitimeالإثنين نوفمبر 02, 2009 1:07 am من طرف Admin

» فيلم راقصه على الجرح
هو انت ليه مصمم I_icon_minitimeالأحد أكتوبر 18, 2009 5:55 am من طرف Admin

» فيلم الرصاصة لاتزال فى جيبى DvD Rip
هو انت ليه مصمم I_icon_minitimeالخميس أكتوبر 15, 2009 8:22 am من طرف Admin

» الخطايا
هو انت ليه مصمم I_icon_minitimeالخميس أكتوبر 15, 2009 8:20 am من طرف Admin

» فيلم المتعة والعذاب
هو انت ليه مصمم I_icon_minitimeالأحد أكتوبر 04, 2009 5:31 pm من طرف Admin

» وداعا لكل البرامج بعد الان...وداعا لكل اسطوانه ويندوز بعد الان.
هو انت ليه مصمم I_icon_minitimeالأحد أكتوبر 04, 2009 5:28 pm من طرف Admin

» الأبجدية المصرية القديمة
هو انت ليه مصمم I_icon_minitimeالأربعاء سبتمبر 30, 2009 5:28 am من طرف Admin

التبادل الاعلاني

هو انت ليه مصمم

محمد صبحى
    محمد صبحى
    Admin

saif : 0

هو انت ليه مصمم Empty هو انت ليه مصمم

مُساهمة  محمد صبحى الأربعاء أغسطس 12, 2009 1:10 am

إنت ليه مصمم تبين إنك معندكش إحساس مع إنك أكتر حد في الدنيا دي رومانسي جدا و عندك أجمل مشاعر و أجن أحلام بس إنت مصمم تبقى حد بيجرح عشان مجروح ليه متديش لنفسك فرصة إنك تحس و تتحس من غير متفكر و بعد ما تحس صدقني هتلاقي تفكيرك بقى أحلى عالأقل بقى عندك هدف تدوس عالدنيا عشانه و يا تنجح يا تفشل بس المهم إنك تتعلم من جرحك و متهربش منه دا مش مجرد كلام أشعار دي حقيقة و واقع الواحد لو متمسكش بحلمه و دافع عنه تفتكر هيقدر يحقه أنا مش قصدي إني أفرض مشاعر و حب على قلبك في وقت إنت مش مستعد تحس بيا بس أنا نفسي أحس بيك و تحس بيا بجد و بجد نفسي أعرفك من أول و جديد يمكن تشوف فيا حاجات مشوفتهاش و يمكن ألاقي الحنان اللي متأكدة من وجوده في بحر أسرارك عن العالم كله بس لازم البحر دة يجف عندي أنا لازم أبقى أنا البحر دة نفسي تديني الحق دة زي ما كان نفسي من زمان لما إتقابلنا إن حبنا يبقى أقوى من كدة و المفروض نفضل جنب بعض في الحلو و المر و الجرح و الفرح المفروض نكون روح واحدة متقبلش القسمة و لا حتى على واحد نفسي تحسني بس إنت خلاص قررت و أنا مقدرش أغصب عليك إنك حتى تفتكرني و إنت قولت إنك نسيت أنا معاك إننا ممكن ميكونش لينا زكريات حلوة كتير بس عالأقل في حلم كان المفروض نحافظ عليه عارف للأسف لحد إنهاردة مقدرتش تفهمني و كتير بتدوس على مشاعري و تجرحني بس أنا عايزة أستحمل عشان أبقى جنبك حتى لو الحلم ضاع بس عايزة أعيش معاك بأي صورة يمكن صاحبك بس ابقى معاك سبق و حكيتلك على جرحي و وعدتني إنك مش هتكرره طبغا مش فاكر معلش فاكرة أنك قولت نستك طيب أفكرك أنا قولتلك مش عايزة أحبك و تحبني و تسيبني عشان دة أكبر جرح و كمان أصعب جرح و الله إن بني أدم يحب بالشكل دة و ينتهي حبه بأي شكل عليه عايز تخبي مشاعرك ممكن على كدة أبقى تديني فكرة وحشة عنك إنك تكون بعدين واخدني في حضنك بس مش حاسه طيب إدي نفسك فرصة تثبت إن عندك مشاعر تهد جبال الكون أنا متأكدة منها قلبي حسها خطف منك في يوم إحساس و فهمك بس عقلي خايف يصدق و يبقى هوة الجاني عليا و على مشاعريطبعا مش قصدي أجرحك بس أنا بحلم تكون يا حبيبي فعلا حبيبي و تقدر قلبي مش معنى كلامي إني معترضة على كلامك لالالالا أنا برده لسة مقتنعة عشان باقية عليك و على عشرة عايزة أعيشها حتى لو هتجرح في اليوم ألف مرة معلش أصلي بجد بحبك

الوقت/التاريخ الآن هو الأحد مايو 19, 2024 3:28 pm