i love you

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
i love you

i love you

مواضيع مماثلة

المواضيع الأخيرة

» BatMan Xp 2010
طول عمرى وانا بعيد عن الحب I_icon_minitimeالأربعاء ديسمبر 16, 2009 4:55 am من طرف Admin

» Windows Xp Edition "N" Sp3 Style 2010 With WMP 11
طول عمرى وانا بعيد عن الحب I_icon_minitimeالأربعاء نوفمبر 04, 2009 1:32 am من طرف Admin

» Win.Xp.Sp3 "N"Style :: 2010 :: ISO :: Bootable :: 690MB:: X86
طول عمرى وانا بعيد عن الحب I_icon_minitimeالإثنين نوفمبر 02, 2009 1:07 am من طرف Admin

» فيلم راقصه على الجرح
طول عمرى وانا بعيد عن الحب I_icon_minitimeالأحد أكتوبر 18, 2009 5:55 am من طرف Admin

» فيلم الرصاصة لاتزال فى جيبى DvD Rip
طول عمرى وانا بعيد عن الحب I_icon_minitimeالخميس أكتوبر 15, 2009 8:22 am من طرف Admin

» الخطايا
طول عمرى وانا بعيد عن الحب I_icon_minitimeالخميس أكتوبر 15, 2009 8:20 am من طرف Admin

» فيلم المتعة والعذاب
طول عمرى وانا بعيد عن الحب I_icon_minitimeالأحد أكتوبر 04, 2009 5:31 pm من طرف Admin

» وداعا لكل البرامج بعد الان...وداعا لكل اسطوانه ويندوز بعد الان.
طول عمرى وانا بعيد عن الحب I_icon_minitimeالأحد أكتوبر 04, 2009 5:28 pm من طرف Admin

» الأبجدية المصرية القديمة
طول عمرى وانا بعيد عن الحب I_icon_minitimeالأربعاء سبتمبر 30, 2009 5:28 am من طرف Admin

التبادل الاعلاني

طول عمرى وانا بعيد عن الحب

محمد صبحى
    محمد صبحى
    Admin

saif : 0

طول عمرى وانا بعيد عن الحب Empty طول عمرى وانا بعيد عن الحب

مُساهمة  محمد صبحى الأربعاء أغسطس 12, 2009 1:14 am

طول عمرى وانا بعيد عن الحب واحلامه................. طول عمرى وانا خايف منه
    بس مش عارف ليه لم شوفتك تغير ................كل شئى على شانك وكل شئى جوايا
    ليه مش عارف احساس اتغير ليه..........................مش عارف حبك عمل ايه فيه
    مش عارف ليه وانا معاك بحس ...............................احساس غريب ليه جوايا
    بحس انى طاير بين السماءوالارض ...........بحس بحب لكل الناس وبحس بحبى ليكى
    بحبك من كام سنه ومش قادر على ..................بعدك انت عنى بيشعل الشوق جوايا
    بحب ليه وامتى

انا من غيرك عايش فى نار انا من بعدك عايش محتار..مش عارف انا اعمل ايه دى حبك كل شئى ليه

الوقت/التاريخ الآن هو الأحد مايو 19, 2024 4:26 pm