i love you

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
i love you

i love you

المواضيع الأخيرة

» BatMan Xp 2010
محدش                        .... I_icon_minitimeالأربعاء ديسمبر 16, 2009 4:55 am من طرف Admin

» Windows Xp Edition "N" Sp3 Style 2010 With WMP 11
محدش                        .... I_icon_minitimeالأربعاء نوفمبر 04, 2009 1:32 am من طرف Admin

» Win.Xp.Sp3 "N"Style :: 2010 :: ISO :: Bootable :: 690MB:: X86
محدش                        .... I_icon_minitimeالإثنين نوفمبر 02, 2009 1:07 am من طرف Admin

» فيلم راقصه على الجرح
محدش                        .... I_icon_minitimeالأحد أكتوبر 18, 2009 5:55 am من طرف Admin

» فيلم الرصاصة لاتزال فى جيبى DvD Rip
محدش                        .... I_icon_minitimeالخميس أكتوبر 15, 2009 8:22 am من طرف Admin

» الخطايا
محدش                        .... I_icon_minitimeالخميس أكتوبر 15, 2009 8:20 am من طرف Admin

» فيلم المتعة والعذاب
محدش                        .... I_icon_minitimeالأحد أكتوبر 04, 2009 5:31 pm من طرف Admin

» وداعا لكل البرامج بعد الان...وداعا لكل اسطوانه ويندوز بعد الان.
محدش                        .... I_icon_minitimeالأحد أكتوبر 04, 2009 5:28 pm من طرف Admin

» الأبجدية المصرية القديمة
محدش                        .... I_icon_minitimeالأربعاء سبتمبر 30, 2009 5:28 am من طرف Admin

التبادل الاعلاني

محدش ....

Admin
    Admin
    Admin

saif : 1

محدش                        .... Empty محدش ....

مُساهمة  Admin السبت سبتمبر 12, 2009 4:01 am

محدش بيحس بحد محدش بيفكر فى حد كل واحد عنده نفسه ويتحرق اى حد
    محدش بيحس بيك محدش بيخاف عليك حتى اغل الناس مش حاسس بيك
    حتى من صحابك من اقرب الناس ليك كلهم عوزين يخده ومحدش يدى حاجه لحد
    انا اسف على حبى ليكوم انا اسف على خوفى عليكم انا خلاص مش هعيش غير لنفسى
    انا بجد اسف على كل يوم راح معاكم انا بجد اسف على عمرى الى ضاع بين اديكم
    بس خلاص انا عايش لنفسى وبس انا خلاص مافى حد يستهل انى اخاف عليه
    خلاص
    انا عمرى ماخوفة الا عليكم انا عمرى ماضعفة الا ليكم انا عمرى ماعرفة غير الحب ليكم انا عمرى مفكرة الا للخير ليكم كان لازم اعرف انى احساس كان كتير عليكم
    احساس عمر محد عرفه فيكم بس بجد انا اسف مش على كل الى شوفته منكم بجد انا اسف عليكم اسف انى حتى الاحساس ضاغ من بين اديكم ضاع ذى ماضاع كل احساس حلو عاشته امام اديكم

الوقت/التاريخ الآن هو الثلاثاء مايو 07, 2024 8:49 pm